Vuoden sponsorointiteko & Yleisön suosikki

Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin
Share on whatsapp
Share on email

Ari Huusela ja pääsponsori STARK ovat voittaneet Vuoden sponsorointiteko -palkinnon sekä valittu Yleisön suosikiksi. HPP Asianajotoimisto on ollut Huuselan tukena ja yhtenä sponsorina alusta lähtien. 

Tuomaristo arvioi yli 40 ehdolla ollutta yhteistyöhanketta ja valitsi Starkin ja Ari Huuselan kumppanuuden finaaliin kolmessa kategoriassa: Vuoden Sponsori, Vuoden Sponsorointiteko ja Urheilusponsorointi. 

Raati perusteli valintaa Vuoden Sponsorointiteoksi: ”Poikkeuksellisen rohkea yhtälö, jossa panostukset ovat suuret, mutta tulos vieläkin kovempi. Yllättävä yhteys ja mittavat näkyvyysarvot sekä potentiaaliset pitkän aikavälin vaikutukset sponsorin brändiin. Hieno, tarinallinen sponsorointi-case, joka on tarjonnut seuraajilleen tyrskyisän kokemuksen.”  
 
Yleisöäänestäjät puolestaan kiittivät huikeaa tarinaa suomalaisesta sisusta, innosta ja periksiantamattomuudesta sekä korona-aikana osoitetusta valtavasta vahvuudesta, sponsorin välittyessä hienosti koko matkan ajan.

Kuva: Ari Huusela